Μετά την επιτυχία του Survivor και τα υψηλά νούμερα τηλεθέασης του ΣΚΑΙ τα αντίπαλα κανάλια θέλησαν φέτος να μπουν δυναμικά στην μάχη της τηλεθέασης και για τον λόγο αυτό έφεραν στο προσκήνιο σκληρά παιχνίδια επιβίωσης.

Το πρώτο που βγήκε στον αέρα για τη νέα τηλεοπτική σεζόν είναι το Survival Secrets που προβάλλεται καθημερινά μέσα από την συχνότητα του EPSILON.




Διαβάστε περισσότερα

Το παιχνίδι έκανε πρεμιέρα το βράδυ της Δευτέρας και τα πρώτα σχόλια ήταν πολύ αρνητικά. Από που να ξεκινήσει κανείς; Από τα πλάνα που… μόνο κούνημα και ζαλάδα; Μόνο ποπουδάκια και στήθος; Κάπου μπερδεύτηκε ο κάμεραμαν ή κανείς δεν του εξήγησε σε τι project δουλεύει;

Και συνεχίζουμε προφανώς με την μεγάλη κοροϊδία της παραγωγής γιατί… δεν τρώμε κουτόχουρτο! Τα επανειλημμένα «λαθάκια» στο μοντάζ έχουν γίνει επίκεντρο συζήτησης από τις πρώτες κιόλας ημέρες.

Όλα ξεκίνησαν από το πρώτο κιόλας επεισόδιο που πίσω από τους παίκτες φάνηκαν λουόμενοι να απολαμβάνουν χαλαρές στιγμές στην παραλία (δείτε εδώ). Την επόμενη μέρα, στο δεύτερο επεισόδιο δηλαδή, άλλο ένα «λαθάκι» σχολιάστηκε από τους χρήστες του διαδικτύου όταν ένα μηχανάκι πέρασε πίσω από παίκτρια που μιλούσε στην κάμερα… και υποτίθεται είναι απομονωμένοι και μακριά από τον πολιτισμό…

Στην αρχή δεν δίναμε σημασία, λέγαμε οκ, άνθρωποι είμαστε λάθη κάνουμε, κάτι θα τους ξέφυγε βρε αδερφέ αλλά όχι… όταν είδαμε αυτό λέμε δεν γίνεται μας κοροϊδεύουν:


Είναι δυνατόν να μην παρατήρησε κανείς από τους εκατοντάδες ανθρώπους που εργάζονται γι αυτή την παραγωγή πως έβαλαν το πρόσωπο του Γιώργου Μανίκα αντί της Φιλιώ Καλογεράκου; Όχι, δεν μπορούμε να πιστέψουμε πως δεν το είδε κανείς, έστω ένας όπως και το ότι ονόμασαν την Διαμαντοπούλου Ελπίδα ως «Αποστολία Λυβιάκη»:

Και ξέρετε γιατί γίνεται αυτό έτσι; Η παραγωγή, οι άνθρωποι που δουλεύουν σε αυτή την παραγωγή γνωρίζουν πολύ καλά πως αυτό το μικρό λαθάκι στο μοντάζ πουλάει γιατί είναι δοκιμασμένο. Πέρυσι, με το Survivor τα μικρολαθάκια που έκανε τότε η παραγωγή γινόντουσαν κεντρικό θέμα για αρκετές ημέρες και οι τηλεθεατές «ψοφούσαν» για κάτι τέτοια.

Κάτι τέτοιο μάλλον προσπαθούν να δημιουργήσουν και φέτος για να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών και να ανεβάσουν τα νούμερα της τηλεθέασης… Για να δούμε, θα τα καταφέρουν;

youweekly.gr



Επιστροφή στο trelokouneli.gr
 
ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ



ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ