Τον τελευταίο καιρό γίνεται πολύ μεγάλη συζήτηση γύρω από το εμβόλιο και τις παρενέργειές του και αν και κατά πόσο είναι αναγκαίο. Όλη η παγκόσμια κοινότητα έχει διαχαστεί για το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού και έχουν συγκεντρωθεί και πολλοί αρνητές.

Πυρετός, ρίγη, πόνος στο χέρι, κούραση, πονοκέφαλος… Αυτές είναι οι συχνότερες παρενέργειες που βιώνουν οι περισσότεροι άνθρωποι όταν κάνουν το εμβόλιο κατά του κοροναϊού.


Διαβάστε περισσότερα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 👉👉 Απίστευτα προκλητικός ο δολοφόνος – Λεει στη φυλακή ότι άγνωστοι σκότωσαν την Καρολάιν!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 👉👉 Άλλος άνθρωπος ο Βασίλης Καρράς – Δείτε την φωτογραφία

Ωστόσο, τίποτα από αυτά δεν έπαθε μια νεαρή γυναίκα από τη Νορβηγία. Αντιθέτως εκείνη παρατήρησε πως μετά το εμβόλιο που έκανε, συγκεκριμένα το σκεύασμα της Pfizer, μεγάλωσε… το στήθος της!


Ο λόγος για την 17χρονη Έμα, από το Όσλο, η οποία δηλώνει πως «ανέβηκε» ένα νούμερο σουτιέν λίγες μόλις μέρες μετά το «τσίμπημα».

Η κοπέλα δημοσίευσε βίντεο με την εμφανή αλλαγή και μάλιστα πήρε μηνύματα από άλλες γυναίκες που δήλωναν πως παρατήρησαν κάτι παρόμοιο μετά το εμβόλιο.

Σύμφωνα με διεθνή Μέσα ενημέρωσης, η ιατρική κοινότητα αναφέρει πως η εν λόγω παρενέργεια προέρχεται πιθανότατα από το πρήξιμο των λεμφαδένων της μασχάλης και δεν αποτελεί κάτι ανησυχητικό.




Επιστροφή στο trelokouneli.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ