Τα τρόφιμα που αγοράζετε στο κατάστημα συχνά περιέχουν πρόσθετα συστατικά. Αποφασίσαμε να μάθουμε τι πραγματικά περιέχει το αγαπημένο μας φαγητό.

Οι πληροφορίες που παρέχουμε παρακάτω δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει ποτέ να καταναλώσετε κάποιο από αυτά τα προϊόντα, αλλά δείχνουν ότι πρέπει να ελέγξετε την ποσότητα που θα καταναλώσετε. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τα παιδιά. Διαβάστε μέχρι το τέλος για να πάρετε τις καλύτερες συμβουλές για την επιλογή διατροφικών προϊόντων.


Γενικές συμβουλές για την επιλογή τροφίμων

  • Ο γενικός κανόνας: όσο λιγότερα συστατικά περιέχει ένα προϊόν, τόσο πιο υγιεινό είναι. Προσπαθήστε να θυμηθείτε ποια περιλαμβάνουν ανθυγιεινά πρόσθετα.
  • Ονόματα που είναι παρόμοια αλλά δεν είναι πανομοιότυπα με τα διάσημα εμπορικά σήματα επιτρέπουν στους παραγωγούς να αποφεύγουν να τηρούν ορισμένα πρότυπα ποιότητας των τροφίμων. Σε ορισμένα μέρη, οι εταιρείες είναι σε θέση να ορίσουν τα δικά τους πρότυπα, τα οποία μπορεί να διαφέρουν από τους νόμους που επιβάλλονται σε κάποια έθνη.
  • Ελέγξτε τα προϊόντα για την παρουσία ζάχαρης, η οποία μπορεί να περιγραφτεί ως «σιρόπι», «μελάσσα», «δεξτρόζη», «σορβόζη» και άλλα ονόματα που λήγουν σε «-όζη». Μπορεί επίσης να εμφανίζεται στη συσκευασία ως E967 (koenlinite), E954 (σακχαρίνη) – βασικά, οποιοδήποτε πρόσθετο ξεκινά με το “E9”.


[gs-fb-comments]




Επιστροφή στο trelokouneli.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ