Απρόθυμα μαθαίνω πως είναι στελέχη σε μεγάλα media shops να επενδύσουν στη νέα μεσημεριανή εκπομπή της Ηλιάνας Παπαγεωργίου στον Alpha.

Μιας Ηλιάνας που ήδη πλασάρεται-of the record-ως η φρέσκια αντικαταστάτρια της Μενεγάκη. Με πρόσχημα ένα δεύτερο πιθανό κύμα κορονοϊού οι διαφημιστικές δεν τοποθετούν ακόμη διαφημίσεις και χορηγίες στην εκπομπή της Παπαγεωργίου θέλοντας να δουν πως θα πάει τον πρώτο μήνα που θα βγει στον αέρα.

Αυτή η απόφαση είναι που έχει προβληματίσει πολύ στελέχη του εμπορικού στον Alpha και όχι μόνο…


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ – ΤΙ ΨΕΜΑ ΤΡΩΜΕ – Κούκλα στο Facebook, διαφορετική από κοντά: 25 τρανταχτά παραδείγματα που αποδεικνύουν πως οι φωτό προφίλ είναι απάτη

Όπως σας είχα γράψει πολλοί δημοσιογράφοι είναι απρόθυμοι να πάνε στην νέα εκπομπή εξαιτίας κυρίως των πολύ χαμηλών αμοιβών που προσφέρονται. Υπάρχει όμως μου λένε και face control, από την μάνατζερ της Ηλιάνας. Την Έλενα Χριστοπούλου.

Ακούω πώς η “σκληρή Έλενα” έχει θέσει συγκεκριμένα επαγγελματικά χαρακτηριστικά για την ανέρευση του αρχισυντάκτη και του υπόλοιπου team της εκπομπής.

Σε συμβουλευτικό πάντα επίπεδο και με την αιτιολογία της μείωσης πιθανότητας αποτυχίας της νέας εκπομπής. Σε μια εβδομάδα θα ξεκινήσουν τα πρώτα κρυφά δοκιμαστικά και εκεί θα αρχίσει να ξεκαθαρίζει κάπως η κατάσταση…







Επιστροφή στο trelokouneli.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ