Δέσποινα Βανδή: Η γνωστή τραγουδίστρια διαθέτει ένα πολύ ωραίο σώμα. Η ίδια προπονείται σε καθημερινή βάση και τρώει υγιεινά. Έτσι, καταφέρνει να διατηρήσει τις αναλογίες της. Παρακάτω βρίσκεται η μυστική δίαιτα για να διατηρεί το κορμί της, χωρίς να παίρνει κιλά. Αναλυτικότερα:

Δέσποινα Βανδή: Τα μυστικά της

Η Δέσποινα γυμνάζεται δύο ώρες, έξι φορές την εβδομάδα, κυρίως τα πρωινά! Το κυκλικό πρόγραμμά γυμναστικής της περιλαμβάνει βάρη, TRX, μισή ώρα διάδρομο, pilates reformer, κοιλιακούς και ραχιαίους.

Διαβάστε περισσότερα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 👉👉 Ανδρέας Μικρούτσικος: «Έτσι τα έχασα όλα – Οικόπεδα, μετρητά, ακίνητα, καταθέσεις»

Συχνά-πυκνά, όταν ο καιρός το επιτρέπει, της αρέσει να ασκείται κοντά στη θάλασσα με τον γυμναστή της κάνοντας τζόκινγκ, push-ups στην άμμο και ασκήσεις με βάρη στο νερό μέχρι τα γόνατα! Επιπλέον κάνει ασκήσεις στίβου, δίνοντας βάρος σε πόδια και χέρια.



Δ. Βανδή: Η δίαιτά της

Το πρωινό από τη Δέσποινα Βανδή: 1 φέτα μαύρο ψωμί με μέλι και ταχίνι ή 2 φρούτα

Το δεκατιανό της: Γιαούρτι με μέλι ή λευκό τοστ με διπλή γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών

Το μεσημεριανό της: Σαλάτα με παντζάρια και τυρί χαμηλών λιπαρών ή σαλάτα σπανάκι-ρόκα και κοτόπουλο ή ψάρι ή με μανιτάρια ή με ψητά λαχανικά

Το απογευματινό της: Φρούτα εποχής και ξηροί καρποί

Το βραδινό της: Sushi ή ψητός σολομός με λαχανικά ή όσπρια με 1 φέτα ψωμί ή σαλάτα με ξηρούς καρπούς ή φιλέτο και πατάτες φούρνου ή σαλάτα με κινόα και κοτόπουλο.