Κυτταρίτιδα, ένα θέμα που όλες μας απασχολεί ειδικά τώρα που μπήκε το καλοκαίρι. οφείλεται σε μια ανώμαλη συγκέντρωση λίπους και νερού ανάμεσα στο δέρμα και στον υποδόριο ιστό. Και στην ακριβώς από κάτω στιβάδα συνοδεύεται από μείωση της ελαστικότητας του συνδετικού ιστού (κολλαγόνο). Τοπογραφικά περιγράφεται ως «όψη φλούδας πορτοκαλιού».

Είναι γνωστό όμως το πόσο δύσκολο είναι να διώξουμε το «φλοιό πορτοκαλιού» από το σώμα μας, διάβασε τα παρακάτω tips και θα δεις το σώμα αλλά και την ψυχολογία σου να αλλάζει.


Διαβάστε περισσότερα

Αιτίες εμφάνισης της κυτταρίτιδας:

  • Κληρονομικότητα/προδιάθεση
  • Φυλή
  • Τρόπος καταμερισμού του υποδόριου λίπους
  • Κακή κυκλοφορία αίματος

Επιβαρυντικοί παράγοντες στην ήδη υπάρχουσα κυτταρίτιδα είναι η καθιστική ζωή, η απουσία φυσικής δραστηριότητας, η υπέρμετρη κατανάλωση αλκοόλ και το κάπνισμα.

Σε γενικές γραμμές, πρόκειται για ένα πολυδιάστατο πρόβλημα, όπου ακόμα κι αν το αίτιο είναι ξεκάθαρο, η αντιμετώπιση είναι αρκετά πολύπλοκη. Σημαντικός παράγοντας επίσης είναι και η ηλικία. Όσο περνούν τα χρόνια οι συνήθειες αλλάζουν, με αντίκτυπο στο σώμα και στο δέρμα.

Οι γυναίκες από τη φύση τους, έχουν την τάση να αποθηκεύουν το λίπος στην περιοχή των γοφών. Αυτές τις περιοχές συγκέντρωσης του λίπους επιλέγει η κυτταρίτιδα για να εμφανιστεί. Άρα είναι ευνόητο, ότι οι γυναίκες με μικρά ποσοστά λίπους, πιο δύσκολα έρχονται αντιμέτωπες με αυτό το πρόβλημα. Από την άλλη, η απώλεια βάρους είναι συνδεδεμένη με την χαλάρωση, η οποία ευνοεί την κυτταρίτιδα.


Αντιμετώπιση:

  • Το νερό

Η αυξημένη κατανάλωση νερού θα δράσει ευεργετικά στη διαδικασία αποβολής του ήδη κατακρατηθέντος νερού, απαλύνοντας την όψη πορτοκαλιού στο δέρμα. Προσοχή! Η υπερβολική κατανάλωση νερού μπορεί να προκαλέσει την αποβολή πολύ σημαντικών συστατικών, όπως ηλεκτρολύτες, βιταμίνες κ.λπ. Μια καλή ημερήσια κατανάλωση είναι 1,5 λίτρο, αυτό όμως εξαρτάται και από τη σωματική δραστηριότητα του κάθε ατόμου.

  • Η διατροφή

Συχνά γεύματα ανά τρεις ώρες είναι απαραίτητα για τη ρύθμιση της βιοχημείας του σώματος και της γλυκόζης. Η διατροφή μας πρέπει να περιέχει όλες τις ομάδες τροφίμων, δηλαδή υδατάνθρακες (προϊόντα ολικής άλεσης, ρύζι, πατάτες), πρωτεΐνες (κόκκινο και λευκό κρέας, αυγό, ψάρι, όσπρια) και υγιεινά λίπη (ελαιόλαδο, ξηροί καρποί, αβοκάντο κλπ.)

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ – Τι είναι οι κόκκινες ελιές στο σώμα μας, πότε εμφανίζονται και τι σημαίνουν για την υγεία μας

  • Η γυμναστική

Η γυμναστική αποτελεί μεγάλη επένδυση για τον οργανισμό μας, είναι διάλειμμα από την καθημερινή ρουτίνα, βελτιώνει το βάρος του σώματος και συμβάλλει στην καταπολέμηση του στρες. Βρες το είδος της γυμναστικής που σου αρέσει και μη χάνεις άλλο χρόνο.

Ειδικά όσον αφορά την άσκηση, μελέτες έχουν δείξει ότι η διαλειμματική προπόνηση και η αερόβια άσκηση, είναι πολύ βοηθητική στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας και φυσικά στην καύση του λίπους.







Επιστροφή στο trelokouneli.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ