Το περιστατικό συνέβη στο νοσοκομείο CHI Memorial της πόλης Τσατανούγκα στο Τενεσί των ΗΠΑ. Όλα τα τοπικά κανάλια είχαν συγκεντρωθεί για να δουν τον πρώτο εμβολιασμό στην περιοχή που θα γινόταν σε μια νοσοκόμα.

Η νοσοκόμα Τίφανι Ντόνβερ κάθισε στο σκαμνάκι της και της έκαναν το εμβόλιο της Pfizer/Biontech. Στη συνέχεια σηκώθηκε όρθια και άρχισε να κάνει δηλώσεις μπροστά στις κάμερες. Ξαφνικά λίγο πριν τελειώσει, τα μάτια της χάνουν τη λάμψη τους, γυρίζουν κάνει ένα βήμα και πέφτει λιπόθυμη. «Σας ζητώ συγγνώμη, αισθάνομαι πολύ ζαλισμένη, σας ζητώ συγγνώμη» πρόλαβε να πει.

Ευτυχώς κάποιοι συνάδελφοι της πρόλαβαν και την έπιασαν στον αέρα και έτσι δεν χτύπησε. Αμέσως την εξέτασαν οι γιατροί και διαπίστωσαν πως το εμβόλιο δεν είχε καμία σχέση με τη λιποθυμία.


Διαβάστε περισσότερα


ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 👉👉 GNTM – Ο Ηρακλής χώρισε την Αγγελική λίγο μετά απο τη νίκη του

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 👉👉  Οι τσιγγάνοι το γλέντησαν μέχρι το πρωί μετά την επιτυχία της Παρασκευης στο GNTM

Όπως μετέδωσε το Fox News, η νοσοκόμα πάσχει από μία πάθηση η οποία της προκαλεί λιποθυμίες σε περιπτώσεις όπου μπορεί να αισθανθεί πόνο. Κάτι τέτοιο πρέπει να έγινε με το εμβόλιο αφού και η ίδια μόλις το έκανε δήλωσε ότι πόνεσε.

Το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών των ΗΠΑ (CDC), αναφέρει πως η λιποθυμία μπορεί να προκύψει μετά από πολλούς τύπους εμβολιασμών. Τονίζει δε πως «αν και η λιποθυμία έχει πολλές πιθανές αιτίες, συνήθως προκαλείται από πόνο ή άγχος».




Επιστροφή στο trelokouneli.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ