Όταν ο Φλορεντίνο Πέρεθ μιλούσε στους οπαδούς της Ρεάλ Μαδρίτης για την ιστορική περίοδο που διανύει ο σύλλογος τόσο από αθλητική όσο και από οικονομική άποψη προωθώντας τις δαπάνες των 575 εκατομμυρίων ευρώ για την αναδιαμόρφωση του Σαντιάγο Μπερναμπέου, είχε ακόμα έναν άσο κρυμμένο στο μανίκι του.

Ο άσος αυτός ήταν η νέα 10ετής σύμβαση χορηγίας με την Adidas, η οποία πρόκειται να αποφέρει στον σύλλογο 1,1 δις ευρώ. Τη συγκεκριμένη σύμβαση-μαμούθ και ταυτόχρονα πρωτοποριακή για τα δεδομένα του αθλητικού μάρκετινγκ στην Ευρώπη, πολλοί την αποκαλούν «σύμβαση του αιώνα», καθώς πρόκειται να καταστήσει τη φανέλα της Ρεάλ ως την πιο ακριβή στον παγκόσμιο αθλητισμό.

Με αυτή τη συμφωνία, η Ρεάλ διπλασιάζει το ποσό των 52 εκατ. ευρώ που λάμβανε μέχρι στιγμής από τη γερμανική εταιρία αθλητικών ειδών, έχοντας πλέον εγγυημένο ετήσιο εισόδημα 110 εκατ. ευρώ. Επιπλέον οι εμπορικές πωλήσεις του συλλόγου μπορεί να αυξήσουν τα έσοδα στα 150 εκατ. ευρώ ετησίως. Ένας ακόμα από τους 16 χορηγούς της Ρεάλ, η Fly Emirates, έκλεισε συμφωνία με τον σύλλογο τον Σεπτέμβριο του 2017, για χορηγία αξίας 70 εκατ. ευρώ ετησίως, αρκετά περισσότερα δηλαδή από τα 55 εκατ. ευρώ που είναι τα χορηγικά συμβόλαια της Rakuten και της Chevrolet με την Μπαρτσελόνα και την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ αντίστοιχα.

Την πρώτη φορά που η Adidas έγινε χορηγός της Ρεάλ ήταν το 1981 και παρέμεινε ως το 1986. Ωστόσο, η συνεργασία του ισπανικού συλλόγου με τη γερμανική εταιρεία, ξεκίνησε πάλι το 1998 και μέχρι σήμερα είναι αδιάκοπη.


Εδώ και αρκετά χρόνια, το τμήμα μάρκετινγκ της Ρεάλ βρισκόταν σε συνεχείς συζητήσεις με την Adidas προκειμένου να πετύχει μια καλύτερη συμφωνία, ενώ κατά καιρούς υπήρξε και μεγάλη διαφορά απόψεων. Φέτος, η Ρεάλ θεώρησε ότι έφτασε ο καιρός να αλλάξει το καθεστώς της συνεργασίας με τον Γερμανό χορηγό της, δεδομένου ότι η σημερινή εικόνα δεν αντανακλούσε πλέον την προηγούμενη συμφωνία, η οποία αφορούσε συμβάσεις διάρκειας συνήθως μικρότερης από δέκα χρόνια. Και παρά το κακό πρόσωπο που έδειξε η Ρεάλ Μαδρίτης, έπειτα από τις αποχωρήσεις Ρονάλντο και Ζιντάν, όπως αναφέρει το άρθρο της bwin, ο σύλλογος βασίστηκε στις συνεχείς κατακτήσεις του Champions League προκειμένου να ενισχύσει τη θέση του απέναντι στην Adidas και να καταλήξει τελικά στη συμφωνία-μαμούθ των 1,1 δις ευρώ.

Εντωμεταξύ, και άλλες αθλητικές εταιρείες όπως η Nike και η Under Armor προσέγγισαν τη Ρεάλ προκειμένου να γίνουν χορηγοί της ομάδας, αλλά μάταια, αφού η Adidas φαίνεται ότι έκανε τα πάντα για να διατηρήσει αυτή τη συμφωνία με την ομάδα της Μαδρίτης.

Ωστόσο, τον τελευταίο καιρό υπήρξαν αρκετές ακόμα αλλαγές χορηγών, όπως για παράδειγμα η μετακίνηση της Άρσεναλ από την Puma στην Adidas, ενώ επίσης κυκλοφορούν φήμες και για πιθανή μετακίνηση της Μάντσεστερ Σίτι από τη Nike στην Puma.

Και για να επανέλθουμε στα της Ρεάλ-Adidas, όταν υπογραφεί η σύμβαση των 140 σελίδων και η συμφωνία αυτή τεθεί σε ισχύ, τότε η Ρεάλ Μαδρίτης θα ξεπεράσει ακόμα και τη Μπαρτσελόνα, η οποία ανανέωσε τη σύμβασή της με τη Nike έναντι 105 εκατ. ευρώ για 10 χρόνια με τη δυνατότητα να φτάσει στα 155 εκατ. ευρώ. Στην πραγματικότητα, όμως, το ποσό που θα λάβει η Μπαρτσελόνα για την επόμενη δεκαετία είναι 83 εκατ. ευρώ. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ο σύλλογος της Βαρκελώνης συμφώνησε να λάβει 30 εκατ. ως μπόνους από την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών, προκειμένου να αναλάβει τη διαχείριση της άδειας εκμετάλλευσης των εμπορικών προϊόντων που μέχρι στιγμής ήταν στα χέρια της Nike



Επιστροφή στο trelokouneli.gr

 
ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ