Διαβάζοντας κανείς το αποτέλεσμα της έρευνας της εταιρίας Magid, δικαιολογεί το Netflix που έχει βάλει στο μάτι όσους μοιράζονται τους κωδικούς τους.

Η διαδικασία είναι γνωστή… Κάνεις λογαριασμό στο Netflix και μετά τον πρώτο μήνα που είναι δωρεάν, μοιράζεσαι τον κωδικό με κάποιον φίλο ή συγγενή σου, ο οποίος συνεισφέρει στην πληρωμή της συνδρομής.

Σύντομα όμως, κάτι τέτοιο δεν θα μπορεί να γίνει, καθώς όπως έχουν πει οι υπεύθυνοι της συγκεκριμένης πλατφόρμας, ψάχνουν να βρουν τον πιο φιλικό -προς τον πελάτη- τρόπο, προκειμένου να σταματήσουν αυτή τη συνήθεια…

Διαβάστε περισσότερα


Τον λόγο μπορείτε εύκολα να το καταλάβετε, διαβάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας που έκανε η εταιρία analytics Magid, σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα… Αυτή λοιπόν κατέληξε πως περίπου το 9% όσων έχουν λογαριασμό στο Netflix μοιράζονται τους; κωδικούς τους με τουλάχιστον έναν άνθρωπο ακόμα. Το ποσοστό αυτό φαίνεται μικρό σε πρώτη ανάγνωση, αλλά προχωρώντας κανείς παρακάτω, καταλήγει πως μόνο αμελητέα ποσότητα δεν αποτελεί…

Και αυτό γιατί από τη στιγμή που η πλατφόρμα αυτή έχει 137 εκατομμύρια πελάτες, το 9% αντιστοιχεί σε περίπου 12,3 εκατομμύρια ανθρώπους… Η εταιρία που έκανε την έρευνα, υπολόγισε τις τιμές με τα οικονομικά δεδομένα των ΗΠΑ, οπότε έβαλε την basic συνδρομή στα 8.99 δολάρια, που σημαίνει οτι 12,3 εκατομμύρια άνθρωποι, δεν πληρώνουν αυτό το ποσό κάθε μήνα. Άρα, το Netflix χάνει περίπου 110 εκατομμύρια δολάρια. Αν μάλιστα το κοιτάξουμε σε ετήσια βάση, πολλαπλασιάζοντάς το επί 12 μήνες, θα φτάσουμε στο απίστευτο ποσό 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια.

Μάλιστα, το ποσό αυτό μπορεί να είναι ακόμα μεγαλύτερο, καθώς κάποιοι παίρνουν ακριβότερες συνδρομές και τις μοιράζονται με δύο ή περισσότερους ανθρώπους, ανεβάζοντας κατακόρυφα το ποσό της… χασούρας.



Επιστροφή στο trelokouneli.gr

 
ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ